Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa chodnika w mierzynie przy ul. Długiej (szkoła)

 

Dobra: Budowa chodnika w mierzynie przy ul. Długiej (szkoła)
Numer ogłoszenia: 77591 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w Mierzynie przy ul. Długiej (szkoła).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika, zjazdów z odwodnieniem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr. 8-14 , które są załącznikami do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika, zjazdów z odwodnieniem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr. 8-14 , które są załącznikami do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.11.27.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie mogą ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej po 1 robocie budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: 1 roboty polegającej na ułożeniu drogi, chodnika, parkingu z kostki brukowej o powierzchni min. 300 m², wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: a) w specjalności drogowej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji w ramach kryterium okres gwarancji wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; c) nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof); d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie ma wpływ na termin realizacji zamówienia; e) w przypadku konieczności usunięcia niewybuchów, niewypałów lub prowadzenia badań archeologicznych. 2) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 3) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 4) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 5) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 6) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. 7) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 8) Zmiana Podwykonawców robót z tym, że w przypadku zmiany podwykonawcy, który udostępnił podwykonawcy swój zasób w celu spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub on sam spełnia je w stopniu niemniejszym niż wymagany w SIWZ. 9) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. Nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
28.05.2015.21.29.45 siwz (PDF, 156.02Kb) 2015-05-28 21:29:45 62
28.05.2015.21.29.53 Zalacznik nr 1 Oferta cenowa (PDF, 68.67Kb) 2015-05-28 21:29:53 34
28.05.2015.21.30.01 Zalacznik nr 2 Wykaz robot (PDF, 45.41Kb) 2015-05-28 21:30:01 38
28.05.2015.21.30.42 Zalacznik nr 3 Wykaz osob (PDF, 34.08Kb) 2015-05-28 21:30:42 25
28.05.2015.21.30.51 Zalacznik nr 4 Oswiadczenie uprawnienia (PDF, 50.31Kb) 2015-05-28 21:30:51 22
28.05.2015.21.31.01 Zalacznik nr 5 Wykluczenie (PDF, 30.55Kb) 2015-05-28 21:31:01 24
28.05.2015.21.31.09 Zalacznik nr 6 Grupa kapitalowa (PDF, 48.69Kb) 2015-05-28 21:31:09 24
28.05.2015.21.31.18 Zalacznik nr 7 Wzor umowy (PDF, 68.34Kb) 2015-05-28 21:31:18 25
28.05.2015.21.31.36 Zalacznik nr 8 Zatwierdzenie organizacji (PDF, 420.32Kb) 2015-05-28 21:31:36 48
28.05.2015.21.31.48 Zalacznik nr 9 Przedmiar drogi (ZIP, 542.21Kb) 2015-05-28 21:31:48 65
28.05.2015.21.31.59 Zalacznik nr 10 Przedmiar kanalizacja (ZIP, 303.14Kb) 2015-05-28 21:31:59 52
28.05.2015.21.34.13 Zalacznik nr 11 PW kanalizacja drogowa (ZIP, 13.55Mb) 2015-05-28 21:34:13 42
28.05.2015.21.36.16 Zalacznik nr 12 PW Etap I drogi 1 (ZIP, 13.12Mb) 2015-05-28 21:36:16 31
28.05.2015.21.37.21 Zalacznik nr 12 PW Etap I drogi 2 (ZIP, 10.39Mb) 2015-05-28 21:37:21 31
28.05.2015.21.38.10 Zalacznik nr 12 PW Etap I drogi 3 (ZIP, 7.62Mb) 2015-05-28 21:38:10 25
28.05.2015.21.40.04 Zalacznik nr 12 PW Etap I drogi 4 (ZIP, 9.90Mb) 2015-05-28 21:40:04 25
28.05.2015.21.41.08 Zalacznik nr 12 PW Etap I drogi 5 (ZIP, 10.30Mb) 2015-05-28 21:41:08 29
28.05.2015.21.43.03 Zalacznik nr 13 Specyfikacja techniczna drogi (ZIP, 12.19Mb) 2015-05-28 21:43:03 34
28.05.2015.21.43.56 Zalacznik nr 14 Specyfikacja techniczna kanalizacja (ZIP, 448.64Kb) 2015-05-28 21:43:56 24

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
19.06.2015.13.19.39 wyniki1 (JPEG, 278.36Kb) 2015-06-19 13:19:39 34
19.06.2015.13.19.48 wyniki2 (JPEG, 109.68Kb) 2015-06-19 13:19:48 72

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
28 maj 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
28 maj 2015, godz. 21:29

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
28 maj 2015, godz. 21:29