Dobra: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dobra 2015/2016
Dobra: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dobra 2015/2016
Numer ogłoszenia: 254258 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dobra 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje mechaniczne lub ręczne usuwanie skutków zimy z całej powierzchni jezdni i parkingów, w celu utrzymania stałej przejezdności, w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu samochodowego odpowiadającym wymogom Zamawiającego..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje mechaniczne lub ręczne usuwanie skutków zimy z całej powierzchni jezdni i parkingów, w celu utrzymania stałej przejezdności, w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu samochodowego odpowiadającym wymogom Zamawiającego - do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na usłudze podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę obejmującą zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg o wartości co najmniej 140 000 zł. brutto każda z nich
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje: - solarka - min. 3 szt. - pług odśnieżny - min. 3 szt. - kryty magazyn soli - min. 1 szt.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 1) proponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury w ramach kryterium termin płatności faktury wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności faktury - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
28.09.2015.15.35.51 siwz (PDF, 136.58Kb) | 2015-09-28 15:35:51 | 76 | |
28.09.2015.15.35.58 Zalacznik 1 oferta cenowa (PDF, 56.16Kb) | 2015-09-28 15:35:58 | 77 | |
28.09.2015.15.36.05 Zalacznik 2 oswiadczenie (PDF, 48.42Kb) | 2015-09-28 15:36:05 | 66 | |
28.09.2015.15.36.12 Zalacznik 3 grupa kapitalowa (PDF, 45.97Kb) | 2015-09-28 15:36:12 | 59 | |
28.09.2015.15.36.19 Zalacznik 4 wykaz prac (PDF, 58.01Kb) | 2015-09-28 15:36:19 | 65 | |
28.09.2015.15.36.35 Zalacznik 5 wykaz narzedzi (PDF, 26.72Kb) | 2015-09-28 15:36:35 | 67 | |
28.09.2015.15.36.49 Zalacznik 6 wzor umowy (PDF, 49.01Kb) | 2015-09-28 15:36:49 | 70 | |
28.09.2015.15.36.56 Zalacznik 7 Szczegolowy opis przedmiotu zamowienia 2015 - 2016 (PDF, 163.52Kb) | 2015-09-28 15:36:56 | 61 | |
28.09.2015.15.37.23 Zalacznik 8 Standardy EX 2015 - 2016 (XLSX, 27.66Kb) | 2015-09-28 15:37:23 | 59 | |
28.09.2015.15.39.27 Zalacznik 8 Standardy EX 2015 - 2016 (PDF, 53.09Kb) | 2015-09-28 15:39:27 | 158 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
14.10.2015.14.02.58 wyniki zima 2015 1z3 (JPEG, 303.06Kb) | 2015-10-14 14:02:58 | 29 | |
14.10.2015.14.03.10 wyniki zima 2015 2z3 (JPEG, 287.71Kb) | 2015-10-14 14:03:10 | 27 | |
14.10.2015.14.03.18 wyniki zima 2015 3z3 (JPEG, 128.48Kb) | 2015-10-14 14:03:18 | 70 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
28 wrz 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
28 wrz 2015, godz. 15:35
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 wrz 2015, godz. 15:35