Dostawę i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWY O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Dostawę i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej
w Mierzynie”
Kod CPV 39160000-1 Meble szkole, 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie, przy ul. Kolorowej 27. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 26.08.2013 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759
z późn. zm.).
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. pn 8:00-17:00,
wt 8:00-15:00, śr-pt 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: p. Aneta Abramowska lub p. Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22, fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 08.08.2013r., do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 08.08.2013 r. o godz. 11:00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.07.2013 r. pod nr 152829-2013.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
31.07.2013.14.48.42 ogloszenie wyposazenie 001 (JPG, 173.49Kb) | 2013-07-31 14:48:42 | 71 | |
31.07.2013.14.49.15 ogloszenie wyposazenie 002 (JPG, 122.44Kb) | 2013-07-31 14:49:15 | 88 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
31.07.2013.14.55.48 SIWZ (PDF, 180.32Kb) | 2013-07-31 14:55:48 | 141 | |
31.07.2013.14.55.58 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 30.72Kb) | 2013-07-31 14:55:58 | 102 | |
31.07.2013.14.56.20 Zalacznik nr 1a kalkulacja cenowa (PDF, 211.85Kb) | 2013-07-31 14:56:20 | 81 | |
31.07.2013.14.56.34 Zalacznik nr 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 25.50Kb) | 2013-07-31 14:56:34 | 111 | |
31.07.2013.14.57.07 Zalacznik nr 3 oswiadczenie warunki (PDF, 26.48Kb) | 2013-07-31 14:57:07 | 102 | |
31.07.2013.14.57.21 Zalacznik nr 4 oswiadczenie o grupie kapitalowej (PDF, 46.52Kb) | 2013-07-31 14:57:21 | 109 | |
31.07.2013.14.57.35 Zalacznik nr 5 projekt umowy (PDF, 51.66Kb) | 2013-07-31 14:57:35 | 120 | |
31.07.2013.14.58.11 Zalacznik nr 6 opis przedmiotu zamA wenia (PDF, 284.05Kb) | 2013-07-31 14:58:11 | 139 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
12.08.2013.15.56.39 DOC120813-0001 (PDF, 39.83Kb) | 2013-08-12 15:56:39 | 16 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
31 lip 2013
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
31 lip 2013, godz. 14:48
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
31 lip 2013, godz. 14:48