Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Dobra i jednostek budżetowych
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Dobra i jednostek budżetowych”
Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia są:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Dobrej i jednostek budżetowych.
2. Kod CPV 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.23.12.50-4, 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
a. Komputery stacjonarne w ilości 14 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 1do SIWZ
b. Serwery w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikami nr 2, 2a do SIWZ
c. Skanery w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
d. Komputery przenośne w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikami nr 4, 4a do SIWZ
e. Dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
f. Szafa w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ
g. Monitory LCD w ilości 19 szt. – zgodnie z Załącznik nr 7 do SIWZ
h. Drukarki w ilości 4 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ
i. Routery’y w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
j. Projektor w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ
k. UPS’y w ilości 3 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ
l. Pen Drive’y w ilości 8 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art.22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty przetargowe można otrzymać w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22, faks 091-422-39-20
Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 11.02.2008r. do godz. 10,30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 11.02.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Kryteria oceny :
Cena - 100%
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 42.87Kb) | 2008-01-24 14:31:27 | 3 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1, 2, 2a, 3, 4, 4a, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (PDF, 104.04Kb) | 2008-01-24 14:31:48 | 141 | |
Zalacznik nr 13 - wzor umowy (PDF, 27.45Kb) | 2008-01-24 14:32:15 | 92 | |
Zalacznik nr 14 - oswiadczenie (PDF, 27.20Kb) | 2008-01-24 14:32:28 | 73 | |
Zalacznik nr 15 - wykaz dostaw (PDF, 26.27Kb) | 2008-01-24 14:32:44 | 77 | |
Zalacznik nr 16 - oswiadczenie CE (PDF, 24.86Kb) | 2008-01-24 14:32:55 | 490 | |
Zalacznik nr 17 - oferta cenowa (PDF, 40.60Kb) | 2008-01-24 14:33:08 | 86 | |
SIWZ - dostawa sprzetu komputerowego (PDF, 138.04Kb) | 2008-01-24 14:31:27 | 126 |
Odwołania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Protest - komputery (EXE, 4.34Mb) | 2008-02-01 22:53:36 | 24 | |
Zawiadomienie o wniesieniu protestu - komputery (PDF, 23.72Kb) | 2008-02-01 22:53:58 | 100 | |
Zawiadomienie o wniesieniu protestu - komputery (JPG, 134.77Kb) | 2008-02-15 08:32:50 | 69 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Uniewaznienie - komputery (JPG, 155.56Kb) | 2008-02-15 08:33:04 | 37 | |
Uniewaznienie - komputery (PDF, 30.83Kb) | 2008-02-01 22:54:14 | 53 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
24 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
24 sty 2008, godz. 14:31
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
24 sty 2008, godz. 14:31