Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizacja dróg płytami drogowymi

WÓJT GMINY DOBRA

OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

Modernizacja dróg płytami drogowymi
Kod CPV 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg płytami drogowymi żelbetowymi pełnymi na terenie Gminy Dobra.
2. Zakres zamówienia obejmuje modernizację dróg płytami drogowymi żelbetowymi pełnymi na terenie Gminy Dobra. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 9,10,11 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca ponosi koszty związane z przejazdem pojazdów nienormatywnych.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu.
7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 29.11.2013 r.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.
1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na ułożeniu drogi lub placu z płyt żelbetowych pełnych o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto każda ze wskazanych prac.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie
SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art.
22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację
o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca) na rzecz generalnego wykonawcy.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
5) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
13. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
14. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
15. Termin związania ofertą - 30 dni
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
20. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
21. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20.
22. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 22.07.2013 r., do godz. 10:30.
23. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 22.07.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
24. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.07.2013 r. pod nr 133043-2013.

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04.07.2013.14.00.17 ogloszenie plyty 1 (JPEG, 468.29Kb) 2013-07-04 14:00:17 31
04.07.2013.14.01.24 ogloszenie plyty 2 (JPEG, 495.41Kb) 2013-07-04 14:01:24 99

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
24.07.2013.11.25.17 Informacja o wynikach (JPG, 79.76Kb) 2013-07-24 11:25:17 26

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 lip 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 lip 2013, godz. 13:59

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 lip 2013, godz. 13:59