Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Transport ziemi i niwelacja terenu na budowie międzygminnego schroniska dla psów i kotów

 

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
 

Transport ziemi i niwelacja terenu na budowie międzygminnego schroniska dla psów i kotów

Kod CPV : 45000000-7



Załączniki:    

Załącznik nr 1 – wzór wniosku
Załącznik nr 2 – oświadczenie;
Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 4 – wykaz wykonanych prac podobnych
Załącznik nr 5 – wykaz osób i podmiotów
Załącznik nr 6 –oświadczenie dot. osób wskazanych w zał. Nr 4
Załącznik nr 7 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8 - przedmiar
Załącznik nr 9 – projekt techniczny
Załącznik nr 10 – specyfikacja techniczna



Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami)



I.  Opis przedmiotu zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Kod CPV : 45000000-7 – roboty budowlane
Opis przedmiotu zmówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie robot niwelacyjnych – nasypów w związku z planowanymi zmianami rzędnych wysokościowych terenu, na którym realizowane jest międzygminne schronisko dla psów i kotów wraz z zapleczem socjalno – sanitarnym oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w gminie Dobra, dz. nr 287/28 obręb Dobra, ze względu na trudne warunki geologiczne i zmianę sposobu posadowienia obiektów. Zamówienie obejmuje wykonanie prac ziemnych zgodnie z załączoną częścią graficzną i opisową ( załącznik nr 7 )

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5)    spełniają następujące warunki dodatkowe:
a)    wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy a) w tym okresie, minimum 1 pracę podobną, określone poniżej:
Za jedną prace podobną zamawiający uzna:
- roboty ziemne o wielkości min. 5 000 m3 wykonane w jednym zadaniu.
b)    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1)    Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz:
a)    o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy,
W przypadku składania wspólnego wniosku ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających wspólny wniosek.
b)    o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,
W przypadku składania wspólnego wniosku ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wspólny wniosek.
2)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

3)    Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4)    Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia i zgodnie z zapisem pkt. 1.5.a niniejszego rozdziału) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że prace te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania wspólnego wniosku wykonawcy składający wspólny wniosek składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający wspólny wniosek będą spełniać go łącznie.
5)    Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do ogłoszenia;
6)    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
3.  Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)    Wzór wniosku  zgodnie załącznikiem nr 1;
W przypadku składania wspólnego wniosku należy złożyć jeden dokument
2)    pełnomocnictwo w przypadku składania wspólnego wniosku (wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy).
3)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania wspólnego wniosku należy złożyć jeden dokument

III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
V.  Nazwa i kod określone we wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VII.  Terminy wykonania zamówienia:    
wykonanie prac budowlanych – do 30.04.2013r.

VIII. Kryteria oceny ofert:
Cena     -   100%


IX. Zamawiający nie wymaga wadium
X. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XI. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XII. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

XIII. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert: 5 (pięć) , którzy uzyskają najwyższą ilość punktów

XIV. Miejsce i termin składania wniosków:    Urząd Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra pok. Nr 8 sekretariat do dnia 30.11.2012r., do godz. 10:30

XV. Zasady punktacji wniosków:
1. Za jedno (wymagane tj., jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną pracę, przy czym praca musi spełniać wymogi określone w rozdz. II), zrealizowane w ostatnich pięciu latach i udokumentowane o jego należytym wykonaniu – wykonawca otrzyma 5 pkt
2.    Za każdą następną pracę, polegającą na wykonaniu robót ziemnych o wielkości min. 200 m3 w jednym zadaniu, zrealizowane w ostatnich pięciu latach i udokumentowane o ich należytym wykonaniu – wykonawca otrzyma 2 pkt ( za każdą wskazaną pracę).

XVI. Opis sposobu przygotowania wniosku
1.    Wniosek powinien być napisany według załączonego do ogłoszenia wzoru, czytelnie w języku polskim.
2.    Do wniosku winny być załączone dokumenty wymienione w pkt. II ppkt. 2 i 3.
3.    Zaleca się, aby wykonawca zamieścił wniosek w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że:
zewnętrzna koperta powinna być oznaczona w następujący sposób: Gmina Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na Transport ziemi i niwelacja terenu na budowie międzygminnego schroniska dla psów i kotów” bez nazwy i pieczątki wykonawcy;

1)    koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie.
4.  Jeżeli oferta wykonawcy nie będzie oznaczona w sposób wskazany w pkt 14, zamawiający nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty.

XVII. Pozostałe informacje:
1.    Otwarcie i rozpatrywanie wniosków nie ma charakteru publicznego i odbędzie się bez udziału wykonawców.
2.    Pięciu (5) wybranych wykonawców (z największą ilością punktów) otrzyma zaproszenie do składania ofert wraz ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (i załącznikami).
3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontaktu z Wykonawcami poprzez: faks, e-mail, drogą pocztową.
4.    Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest p. Marta Dzierba lub Liliana Toczek, tel. 091-422-39-22, fax 091-422-39-20 (czynny całą dobę).
 

Wójt
Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie 001 (JPG, 124.94Kb) 2012-11-22 13:57:45 79
ogloszenie 002 (JPG, 124.83Kb) 2012-11-22 13:58:11 30
ogloszenie 003 (JPG, 112.66Kb) 2012-11-22 13:58:30 39
ogloszenie 004 (JPG, 96.40Kb) 2012-11-22 13:58:55 42

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach transport ziemi schronisko 28 01 2013 (JPG, 97.28Kb) 2013-01-29 15:43:37 36

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
22 lis 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
22 lis 2012, godz. 13:57

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
22 lis 2012, godz. 13:57