Wykonanie oświetlenia ulica Sportowa w Dobrej
WÓJT GMINY DOBRA
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Wykonanie oświetlenia ulica Sportowa w Dobrej”
Kod CPV 45316100-6
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Sportowej w m. Dobra – etap II – od ul. Tulipanowej do zatoki dla rowerzystów.
2. Zakres zamówienia - budowa oświetlenia w ulicy Sportowej w m. Dobra – etap II – od ul. Tulipanowej do zatoczki dla rowerzystów.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 10.06.2013r.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę podobną: za pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wybudowaniu oświetlenia zewnętrznego (np. ulicy, placu) o wartości nie niższej niż 120 000 zł brutto, każda ze wskazanych prac.
2)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami elektrycznymi
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
13. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
15. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
16. Termin związania ofertą - 30 dni
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
20. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
21. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 –odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
22. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
23. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 14.12.2012r., do godz. 10:30
24. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.12.2012r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
25. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.11.2012 r. pod nr 252747-2012.
Wójt
Gminy Dobra
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie sportowa 001 (JPG, 171.50Kb) | 2012-11-29 14:19:54 | 56 | |
ogloszenie sportowa 002 (JPG, 150.21Kb) | 2012-11-29 14:20:22 | 11 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik Nr 1 oferta cenowa (PDF, 34.28Kb) | 2012-11-29 14:20:22 | 179 | |
Zalacznik Nr 2 oswiadczenie (PDF, 31.22Kb) | 2012-11-29 14:20:32 | 173 | |
Zalacznik Nr 3 oswiadczenie (PDF, 32.26Kb) | 2012-11-29 14:21:13 | 172 | |
Zalacznik Nr 4 wykaz prac (PDF, 30.51Kb) | 2012-11-29 14:21:50 | 175 | |
Zalacznik Nr 5 wykaz osob (PDF, 32.15Kb) | 2012-11-29 14:22:14 | 216 | |
Zalacznik Nr 6 oswiadczenie (PDF, 30.22Kb) | 2012-11-29 14:23:17 | 183 | |
Zalacznik Nr 7 wzor umowy (PDF, 84.62Kb) | 2012-11-29 14:23:35 | 168 | |
Zalacznik Nr 8 przedmiar (PDF, 94.99Kb) | 2012-11-29 14:23:48 | 655 | |
Zalacznik Nr 9 projekt techniczny (ZIP, 5.12Mb) | 2012-11-29 14:27:35 | 219 | |
Zalacznik Nr 10 specyfikacja techniczna (PDF, 204.62Kb) | 2012-11-29 14:28:08 | 180 | |
SIWZ (PDF, 212.17Kb) | 2012-11-29 14:19:54 | 237 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
sportowa oswietlenie wyjasnienia 001 (JPG, 52.24Kb) | 2012-12-06 17:50:21 | 50 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyniki oswietlenie sportowa 001 14 01 2013 (JPG, 111.00Kb) | 2013-01-15 21:13:04 | 74 | |
wyniki oswietlenie sportowa 002 14 01 2013 (JPG, 39.45Kb) | 2013-01-15 21:13:15 | 47 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
29 lis 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
29 lis 2012, godz. 14:19
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
29 lis 2012, godz. 14:19