Zakup wraz z sukcesywną dostawą: leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej w podziale na części na rok 2014
Dobra: Zakup wraz z sukcesywną dostawą: leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej w podziale na części na rok 2014
Numer ogłoszenia: 79645 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
· Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup wraz z sukcesywną dostawą: leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej w podziale na części na rok 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą na telefon, leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej na rok 2014, zgodnie z tabelami zawartymi w złącznikach nr 1a, 1b, 1c stanowiących oferty cenowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi, a także substancjami psychotropowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem I; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie przedmiotu umowy i zmianie wynagrodzenia. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w przypadku wycofania danego leku, środka z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy, 2) w przypadku trudności w dostępie do leku, środka z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy, 3) w przypadku trudności w dostępie do narzędzi chirurgicznych określonych w ofercie z przyczyn niezależnych od Dostawcy, dopuszcza się dostawę innego zamiennika o tym samym zastosowaniu, w ramach zaoferowanej ceny, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:22.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
11.04.2014.13.30.36 siwz (PDF, 140.45Kb) | 2014-04-11 13:30:36 | 163 | |
11.04.2014.13.30.51 Zalacznik nr 1a CZESC I oferta leki weterynaryjne (PDF, 96.67Kb) | 2014-04-11 13:30:51 | 1647 | |
11.04.2014.13.31.09 Zalacznik nr 1b CZESC II oferta leki weterynaryjne (PDF, 107.02Kb) | 2014-04-11 13:31:09 | 687 | |
11.04.2014.13.31.26 Zalacznik nr 1c CZESC III oferta narzedzia chirurgiczne (PDF, 104.80Kb) | 2014-04-11 13:31:26 | 335 | |
11.04.2014.13.31.37 Zalacznik nr 2 oswiadczenie (PDF, 27.10Kb) | 2014-04-11 13:31:37 | 147 | |
11.04.2014.13.31.49 Zalacznik nr 3 grupa kapitalowa (PDF, 47.83Kb) | 2014-04-11 13:31:49 | 140 | |
11.04.2014.13.32.08 Zalacznik nr 4 CZSC I projekt umowy leki weterynaryjne (PDF, 54.47Kb) | 2014-04-11 13:32:08 | 799 | |
11.04.2014.13.32.19 Zalacznik nr 4 CZSC II projekt umowy srodki medyczne (PDF, 50.95Kb) | 2014-04-11 13:32:19 | 145 | |
11.04.2014.13.32.27 Zalacznik nr 4 CZSC III projekt umowy narzedzia chirurgiczne (PDF, 51.15Kb) | 2014-04-11 13:32:27 | 228 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.04.2014.14.27.14 zmiana terminu (PDF, 44.18Kb) | 2014-04-18 14:27:14 | 88 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
08.05.2014.21.47.22 wyniki 001 (JPG, 116.57Kb) | 2014-05-08 21:47:22 | 33 | |
08.05.2014.21.47.35 wyniki 002 (JPG, 65.07Kb) | 2014-05-08 21:47:35 | 62 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
11 kwi 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
11 kwi 2014, godz. 13:30
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
11 kwi 2014, godz. 13:30